Doprava a platba

Možnosti dopravy

Můžete si vybrat z následujících způsobů dopravy:

Zásilkovna Zásilkovna 59 Kč
WE|DO POINT WE|DO POINT 59 Kč
Zásilkovna domů Zásilkovna domů 99 Kč
WE|DO HOME WE|DO HOME 99 Kč
Česká pošta - Balík na poštu Česká pošta - Balík na poštu 99 Kč
Česká pošta - Balík do ruky Česká pošta - Balík do ruky 119 Kč

Zásilkovna

Zásilku zašleme na vámi vybrané výdejní místo ze sítě Zásilkoven a Z-BOXů. Vybírat můžete ze stovek výdejních míst po celé ČR. Balíček lze vyzvednou zpravidla do 1–2 dnů po odeslání. Informace o uložení na výdejním místě vám přijde SMS zprávou a e-mailem.

Upozornění: Pokud zvolíte Z-BOX, k vyzvednutí je nutný mobilní telefon s aplikací Zásilkovna, zapnuté Bluetooth a služby GPS. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, většina Z-BOXů funguje 24/7.

Zásilkovna domů

Zásilkovna vám balíček doručí i na adresu! Balíček je doručován zpravidla do 1–2 dnů po odeslání. Dopravce vás bude dopředu informovat o tom, že bude doručovat zásilku. Součástí této notifikace bude i odhadované časové okno doručování, a to s přesností až na 90 min.

V den „D“ vám pak řidič Zásilkovny 2x zavolá na telefonní číslo uvedené v objednávce. V případě, že by se mu nepodařilo se s vámi telefonicky spojit, i tak dojede na cílovou adresu doručení a zazvoní. Pokud vás nezastihne ani na adrese, řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze. Poté dostanete standardní cestou heslo pro vyzvednutí zásilky. Na vyzvednutí balíčku pak budete mít 5 dní.

WE|DO - Doručení na výdejní místo WE|DO POINT

Doručení zásilky do druhého dne v rámci široké sítě výdejních míst. Zásilku je možné si vyzvednout po obdržení hesla v SMS/e-mailu. Úložní doba balíčku je 5 dní s možností prodloužení o další 3 dny. Přehled o zásilce a změna doručení pohodlně v mobilní aplikaci WE|DO.

Podívejte se, kde kolem sebe máte nejbližší WE|DO POINT: wedo.cz/mapa.

WE|DO - Doručení do výdejního boxu WE|DO BOX

Doručení zásilky do druhého dne v rámci široké sítě výdejních boxů. Zásilku je možné si vyzvednout po obdržení hesla v SMS/e-mailu kdykoliv se vám to hodí. Úložní doba balíčku je 46 hodin. Přehled o zásilce a změna doručení pohodlně v mobilní aplikaci WE|DO.

Podívejte se, kde kolem sebe máte nejbližší WE|DO BOX: wedo.cz/mapa.

WE|DO - Doručení na adresu

Doručení zásilky na libovolnou adresu do druhého dne. 3 pokusy o doručení, informace o doručení v SMS/e-mailu, možnost platby dobírky kartou. Přehled o zásilce a změna doručení pohodlně v mobilní aplikaci WE|DO.

Česká pošta - Balík na poštu

Zásilku vám zašleme na vámi vybranou pobočku pošty. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí vám. Zásilky jsou obvykle uloženy na poště 7 dnů, dobu uložení balíku je možné prodloužit. Zásilka je obvykle doručena do 1–2 pracovních dnů po odeslání. Informace o uložení na poště vám přijde SMS zprávou a e-mailem.

Česká pošta - Balík do ruky

Zásilka Vám bude doručována Českou poštou jako "Balík do ruky". Česká pošta vás bude informovat SMS zprávou a e-mailem o termínu doručení. Zásilka je obvykle doručena do 2–3 pracovních dnů po odeslání.


Převzetí zboží od přepravce

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte e-mailem či telefonicky.

Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď e-mailem, telefonicky nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu.


Možnosti platby

Můžete si vybrat z následujících způsobů platby:

Bankovním převodem Zdarma
Online platba kartou Zdarma
Dobírkou 39 Kč

Platba předem bankovním převodem

Peníze odešlete na náš účet (300489741/0300, vedený u ČSOB) a jakmile platbu obdržíme, zboží obratem odešleme.

Online platba kartou

Zaplatíte pomocí platební brány GoPay a jakmile platbu obdržíme, zboží obratem odešleme.